سیلاب برای کلان‌شهر اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود/ادامه بارش‌ها تا ۲ روز آینده

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سیلاب ناگهانی یا روانابی که در قسمت‌های غربی و جنوبی استان وجود دارد، برای کلان‌شهر اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: بیشترین بارش‌های دریافتی تاکنون با میزان ۳۲ میلی‌متر متعلق به شهرستان سمیرم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوید حاجی‌بابایی اظهار کرد: روز گذشته _جمعه هفتم مردادماه_ شاهد بارش‌های رگباری در نواحی غرب و جنوبی استان شامل شهرستان‌های میمه، خوانسار، چادگان، فریدون‌شهر، سمیرم و شهرضا بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌های دریافتی تاکنون با میزان ۳۲ میلی‌متر متعلق به شهرستان سمیرم بوده است، افزود: طی بارش‌های اخیر، شهرستان دهاقان ۱۶ میلی‌متر، میمه ۱۳ میلی‌متر، پادنای سمیرم ۲۷ میلی‌متر و خوانسار هشت میلی‌متر بارش دریافت کرده‌اند.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه طی دو روز آینده در اوایل شب کماکان بارش‌های رگباری در مناطق جنوبی و غربی استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این بارش‌ها می‌توانند منجر به ایجاد روان‌آب و سیلاب‌های محلی شوند.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها می‌تواند منجر به ایجاد خسارات جانی و مالی شود، ادامه داد: با توجه به شرایط مذکور توصیه می‌شود افراد از هرگونه تردد در کنار رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها، مناطق کوهستانی و مناطق مستعد خودداری کنند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: بارش‌ها در شهر اصفهان در حد رگباری خواهد بود و شدت آن در حد سیلاب ناگهانی یا روانابی که در قسمت‌های غربی و جنوبی استان وجود دارد، برای کلان‌شهر اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود.

کد خبر 592009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.