امدادرسانی به بیش از ۵۸۰ آسیب‌دیده از سیل و آبگرفتگی در استان اصفهان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به بیش از ۵۸۰ نفر متأثر از سیل و بارندگی در طی یک روز گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: نیروهای امدادی این جمعیت طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۵ نفر متأثر از سیل و بارندگی امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به شدت بارش بارندگی در نواحی مختلف استان از روز گذشته تا کنون افزود: امدادگران و نجاتگران ۱۲ شهرستان بدون هیچ گونه وقفه‌ای در حال امداد رسانی و تخلیه آب منازل هستند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به ۶۱ مورد تخلیه آب از منازل در نقاط سیل‌زده، خاطرنشان کرد: تا کنون ۹ خودرو گرفتار در سیل رهاسازی و ۱۲۷ خانوار توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تصریح کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ نفر نیروی امدادی و ۳۵ نفر پرسنل در قالب ۳۱ تیم در حال امدادرسانی هستند.

متقی افزود: تاکنون اقلام امدادی مورد نیاز از قبیل بسته غذایی، موکت، پتو، چراغ والور، نایلون، نفت توسط جمعیت هلال‌احمر در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل توزیع شده است.

شایان ذکر است تعداد ۱۷۰ نفر از عشایر با توجه به شرایط جوی موجود اسکان اضطراری یافتند.

کد خبر 592002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.