خدمات‌رسانی ۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از خدمات‌رسانی ۵۰۰ نفر از نیروهای این سازمان، در پی بارش باران روزهای گذشته خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در شهر اراک، از ساعات ابتدایی بارش باران، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این کلان‌شهر به حالت آماده‌باش درآمد و با شدت بارش و ایجاد مشکلات مختلف برای شهروندان، اقدامات لازم جهت رفع حوادث توسط عوامل اجرایی سازمان انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در شبانه‌روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بودند، افزود: طی بارش سیل‌آسای روزهای گذشته، تعدادی از درختان و فضای سبز سطح شهر دچار خساراتی از جمله ریشه‌کن شدن درختان، شکستگی تاج و شاخه‌ها شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: بارش سیل‌آسای روزهای گذشته خساراتی به آذین‌بندی‌های سطح شهر وارد کرد و مشکلاتی را برای شهروندان به‌وجود آورد که با حضور به‌موقع کارکنان سازمان برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت بازگشایی معابر شهری ناشی از سقوط درختان و شکسته‌شدن شاخه‌های آنها و باز شدن گرفتگی مسیر آب‌ها و جمع‌آوری شاخه‌های شکسته، در جهت تسهیل در تردد و روان شدن مسیر رفت و آمد شهروندان، همچنین جمع‌آوری درختان آسیب‌دیده در منازل مسکونی شهروندان نیز توسط نیروهای سازمان طی بارندگی سیل‌آسای گذشته انجام شد.

حسنی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آمادگی کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران را دارد.

کد خبر 591991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.