تا این لحظه هیچ‌یک از کاندیداهای ریاست فدراسیون رد صلاحیت نشدند/نگران بدهی جدید هستیم

حسن کامرانی‌فر گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت نشده‌اند؛ درباره غرامت ویلموتس هم فدراسیون با پرداخت آن از طرف فیفا مخالف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جدیدترین صحبت‌های خود درباره وضعیت صلاحیت یا رد صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تا این لحظه هیچ‌کسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال نه رد صلاحیت شده است و نه تأیید.

وی افزود: کمیته بدوی انتخابات به‌صورت شکلی بررسی کرده است و برخی از افراد کسری مدارک داشتند که ما نامه رسمی زدیم تا مدارک‌شان را کامل کنند. همچنین دو روز مهلت وجود دارد تا به استیناف اعتراض کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نامزدهای نهایی خاطرنشان کرد: نباید زود قضاوت کنیم و ممکن است استیناف در بررسی مجدد نظر دیگری داشته باشد. بعد از رأی استیناف لیست نهایی بیست‌ویک روز قبل از مجمع اعلام خواهد شد. تا قبل از آن فدراسیون فوتبال درباره رد صلاحیت افراد صحبتی نمی‌کند، چون صحبت‌هایی که می‌شود رسمی نیست و مربوط به مراحل اول است. کمیته بدوی و استیناف توسط مجمع انتخاب شده‌اند و کاملاً مستقل شدند.

حسن کامرانی‌فر درباره رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس و پرداخت خسارت ۱۵۰ میلیاردی وی عنوان کرد: پس از اینکه رأی پرونده این مربی آمده است، در روزهای آینده از اعضای هیئت‌رئیسه تقاضا کردیم تا در مورد رأی این مربی تصمیم‌گیری کنند.

وی تاکید کرد: درباره جزئیات قرارداد نمی‌خواهم صحبت کنم اما در قرارداد مشخص شده است که ما در چه زمانی باید مطالبات را پرداخت کنیم. چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ولیموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 591903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.