قیمت گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ فاش شد

گلکسی بادز دو پرو که احتمالا در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ معرفی می‌شود، قیمت بیشتری در مقایسه با نسل قبلی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی بادز جدید جانشین نسل اول گلکسی بادز پرو می‌شود که ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شد. به‌تازگی قیمت احتمالی گلکسی بادز دو پرو آینده در بازار ایالات متحده منتشر شده است. این هدفون بی‌سیم ۲۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که افزایش قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی داشته است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ سخت‌افزار اصلی را نیز بهبود بخشیده است یا خیر.

به‌تازگی رندرهایی از گلکسی بادز آینده منتشر شد که طراحی این هدفون را نمایش گذاشته است. با توجه به رندرها، طراحی گلکسی بادز دو پرو تقریباً مشابه نسل قبلی، یعنی بادز پرو خواهد بود. از سوی دیگر، این هدفون در رنگ جدید Bora Purple در دسترس قرار خواهد گرفت. شرکت سامسونگ چند روز پیش از رنگ ذکر شده برای گلکسی S22 رونمایی کرد و قصد دارد تا پایان سال از آن رنگ در دستگاه‌های گلکسی بیشتری استفاده کند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، گلکسی بادز دو پرو احتمالاً در تاریخ دهم آگوست ۲۰۲۲ در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری درمورد آن در دسترس قرار بگیرد. هدفون‌های سامسونگ محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان ایجاد کرده، اما شاید امسال رقابت سختی با Pixel Buds Pro جدید داشته باشد که اخیراً با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شده است. جدیدترین Pixel Buds برترین هدفون گوگل تا به امروز محسوب می‌شود و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، اتصال چند دستگاه و حالت شفافیت (transparency mode) بهره می‌برد.

کد خبر 591898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.