لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 با تراشه‌های AlderLake P و نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی به‌تازگی لپ‌تاپ MateBook X Pro را به صورت رسمی معرفی کرد. این محصول از جدیدترین تراشه‌های سری AlderLake P بهره می‌برد، دارای بدنه منیزیمی است که نسبت به مدل استاندارد آلومینیومی ارتقا جذابی محسوب می‌شود. این محصول در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه می‌شود. محصول ذکر شده با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که گزینه ایده‌آلی برای کارهای اداری در نظر گرفته می‌شود.

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 به دلیل بهره گرفتن از گرافیک Iris Xe اینتل، نمی‌تواند بازی‌های گرافیکی را با نرخ فریم و سرعت بالا اجرا کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۱۴.۲ اینچی لمسی است و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن برای ویرایش تصاویر، کار با برگه‌های اکسل و تماشای ویدئو مناسب است.

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 وضوح 3K را ارائه می‌دهد و به درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB-C مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلوتوث ۵.۲ و وای فای 6E اشاره کرد. بدنه سبک و باریک لپ‌تاپ جدید هواوری در کنار سخت‌افزار مناسب، آن را به دستگاهی کارآمد با قابلیت حمل بالا تبدیل کرده است. لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 از فن دوگانه و سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد. این محصول به شش بلندگو و چهار میکروفون مجهز شده است و از ورودی صدای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نشده است که آیا لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد یا خیر. مدل آلومینیومی مجهز به تراشه Core i5 1240P با قیمتی در حدود ۱۳۳۰ دلار عرضه می‌شود و قوی‌ترین نسخه آن با پردازنده Core i7 1260P و بدنه منیزیمی با برچسب قیمت ۱۹۲۲ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 591893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.