ضارب روحانی کرجی توسط مردم بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد

رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری ضارب حمله کننده به روحانی سخنران در امامزاده محمد(ع)، کرج، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان حسین فاضلی هریکندی در خصوص حمله با چاقو به یک روحانی در آستان امام زاده محمد (ع) کرج، اظهار کرد: شب گذشته_پنجشنبه ششم مردادماه_ حدود ساعت ۱۹:۳۰، روحانی و سخنران امامزاده محمد (ع) کرج در این امامزاده در حال سخنرانی بود که فردی با چاقو به وی حمله و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

وی افزود: در همین حین حاضران در جمع به دنبال ضارب رفته و وی را دستگیر و به پلیس تحویل می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در زمان دستگیری ضارب توسط مردم، وی دچار جراحاتی شد که پس از ورود پلیس به صحنه به درمانگاه منتقل شده و تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: فرد مضروب نیز با آمبولانس به اورژانس بیمارستان منتقل شده و هم اکنون شرایط مساعدی دارد اما به دلیل ضربه وارد نیاز به جراحی دارد و پزشکان در حال طی کردن مراحل درمانی وی هستند.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه فرد ضارب در صحنه حادثه توسط مردم دستگیر و هم اکنون در بازداشت است از صدور دستور قضائی برای رسیدگی فوری به این پرونده خبر داد و گفت: در خصوص فرد ضارب ادعای اختلالات روانی مطرح است ولی با توجه به اینکه نیاز به تحقیقات بیشتر از جمله معاینه روانپزشکی و اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص وی وجود دارد پس از بررسی این موضوع توسط متخصصان، نتیجه اعلام خواهد شد.

کد خبر 591892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.