نویل: این رفتار بارسلونا "مایه شرمساری" است!

ستاره سابق منچستریونایتد، باشگاه کاتالانی را به دلیل پرداخت نکردن دستمزد کامل هافبک هلندی خود، در میان جنگ نقل و انتقالاتی، محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، بارسلونا را به خاطر رفتارش با فرنکی دی یونگ مورد انتقاد قرار داد.

نویل در پاسخ به یکی از هواداران در توئیتر، باشگاه اسپانیایی را مورد انتقاد قرار داد و آنها را به خاطر نحوه برخورد با این هافبک هلندی"مایه شرمساری" خواند.

او نوشت: "در واقع برای من مهم نیست که او با یونایتد قرارداد می‌بندد یا خیر! با این حال، این، وضعیتی را که من همیشه، از آن متنفر بوده‌ام، برجسته کرده است و آن این است که کارفرمایان و باشگاه‌ها، باعث ناراحتی کارگران و بازیکنان می‌شوند و به آنها پول نمی‌دهند. این حرکت بارسا مایه شرمساریِ نام بزرگ آنهاست!

مشکل بین بارسلونا و دی یونگ چیست؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که دی یونگ ،۱۷ میلیون یورو (۱۴.۵ میلیون پوند / ۱۷ میلیون دلار) از بارسا بابت پرداخت حقوق معوق طلبکار است، مبلغی که این هافبک حاضر نیست از آن صرف نظر کند. گفته می‌شود که این حرکت، به نوبه خود باعث تأخیر در روند خرید احتمالی دی یونگ توسط منچستریونایتد شده است.

این اولین بار نیست که گری نویل از بارسلونا انتقاد می‌کند. او پیش از این به هافبک هلندی پیشنهاد داده بود که اقدام قانونی علیه باشگاه انجام دهد.

بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، به خوبی مشغول بوده و ژول کُنده، رافینیا، آندریاس کریستنسن، روبرت لواندوفسکی و فرانک کسیه را به خدمت گرفته است. آنها همچنین با عثمان دمبله، که بسیاری انتظار داشتند پس از پایان قراردادش در پایان فصل گذشته، از بارسلونا جدا شود، به توافق رسیدند.

این درحالی است که بازیکنان دیگری مانند سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو از چلسی همچنان در لیست خرید بارسلونا هستند و احتمال دارد به زودی توافق برای جذب آنها هم حاصل شود.

کد خبر 591864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.