تا زمان رفع تحریم‌ها پولی به ویلموتس نمی‌دهیم! / اگر از ما فسادی پیدا کردید اعدام‌مان کنید

رئیس پیشین و کاندید فعلی ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اگر در پرونده ویلموتس فسادی پیدا کردید به دادسرا اعلام و ما را اعدام کنید!

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته که به‌تازگی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده و جزو کاندیداها است صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند.

مهدی تاج در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما اعضای هیئت‌رئیسه به FIFA نامه زدیم که پیگیری دادسرا در پرونده ویلموتس «دخالت» نیست تا مانع تعلیق شویم.

وی درباره رای جدید دادگاه CAS در ماجرای ویلموتس افزود: وکلای فدراسیون کار عجیب و غریبی کردند که توانستند رأی ویلموتس را بشکنند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: مسعود سلطانی‌فر (وزیر وقت وزارت ورزش‌وجوانان) و اسحاق جهانگیری (معاون اول روحانی) برای گرفتن دو میلیون یورو طلب ویلموتس، ۱۰ نامه به شستا زدند.

تاج با ادعای اینکه فسادی در ماجرای قرارداد ویلموتس وجود نداشته تاکید کرد: اگر کسی فسادی در پرونده ویلموتس می‌داند و دادسرا نمی‌داند، به ارکان قضایی اعلام کند. اگر در پرونده ویلموتس فساد پیدا کردید، اعدام‌مان کنید.

وی همچنین تاکید کرد فدراسیون فوتبال می‌تواند تا زمانی‌که در تحریم به‌سر می‌بریم پولی به ویلموتس ندهد و فوتبال ایران نیز تعلیق نشود و افزود: تا زمان رفع تحریم‌ها می‌توانیم طلب ویلموتس را ندهیم و هیچ تعلیقی هم در کار نیست و همچنین فدراسیون ۲۲ میلیون دلار از FIFA طلبکار است.

کد خبر 591862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.