لیونل مسی قطعا با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد!

رئیس باشگاه بارسلونا وعده داده که لیونل مسی اسطوره آرژانتینی این باشگاه، با لباس آبی اناری، از دنیای فوتبال کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوان لاپورتا که یک سالی می‌شود به جای ماریا بارتومئو ریاست باشگاه بارسلونا را به دست گرفته است، بخاطر فروش ناگهانی لیونل مسی، همچنان مورد انتقاد شدیدی قرار دارد.

او با وجود وضعیت مالی بد آبی اناری‌ها، توانسته تا حدودی مشکلات را رفع کند و حالا وعده داده که تلاش خود را انجام خواهد داد تا فوق ستاره آرژانتینی، با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند.

لاپورتا در خصوص بازگشت مسی به عنوان بازیکن به بارسلونا، گفت: «از نظر اخلاقی ما مدیون او هستیم. دوست دارم لئو، دوران حرفه‌ای خود را با پیراهن بارسلونا به پایان برساند و در هر استادیوم مورد تشویق قرار گیرد. بازگشت مسی چیزی است که من آرزو دارم و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنم، و فکر می‌کنم این جاه طلبی را به واقعیت تبدیل خواهیم کرد، این هدف ما است.»

مدیرعامل بارسلونا در مور اظهارات بایرن در مورد قراردادهای بارسلونا هم بیان کرد: «آنها باید حساب‌های خود را چک کنند، از معامله لواندوفسکی پول زیادی به دست آوردند. کاری که آنها انجام می‌دهند، تحریف واقعیت است. آنها قدر بارسلونا را نمی‌دانند. من در کمال تعجب می گویم که ما زنده‌ایم و به رقابت با بزرگان بازگشته‌ایم. وزن و ارزش چیزی که بیش از ۱۲۲ سال قدمت داشته باشد، اشاره به قدمت بارسلونا) معنی بسیاری دارد.»

لاپورتا در خصوص فروش ️دیونگ اظهار کرد: «این بازیکن می‌خواهد بماند و ما می‌خواهیم او بماند. ما یک مقیاس حقوقی جدید داریم و همه بازیکنان باید با آن هماهنگ شوند. ما تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام خواهیم داد و امیدوارم این بازیکن تمام تلاش خود را برای ماندن انجام دهد.»

رئیس آبی اناری‌ها، در مورد احتمال جذب ️آزپلیکوئتا و آلونسو از چلسی، گفت: «مجبورم نکنید اسم بگویم. آنچه واضح است این است که ما بازیکنان برتر را در هر پستی می‌خواهیم و ممکن است معاملات بیشتری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: «من متوجه هستم که برخی از رقبا از نحوه انجام کارهای ما، ناراحت هستند و این بدان معناست که ما کارهایمان را به خوبی انجام می‌دهیم. من به همه نظرات احترام می‌گذارم، اما آنها آشکارا نگران هستند که ما دوباره به رقابت‌ها برگشته‌ایم. ما با آنها در میدان روبه رو خواهیم شد. من در مورد نحوه اداره باشگاه بایرن صحبت نکرده‌ام و از آنها می‌خواهم که همین کار را درخصوص ما انجام دهند. آنها باید نگران خودشان باشند.»

لاپورتا در خصوص جذب ژول ️کُنده از سویا، تاکید کرد: «من خیلی خوشحالم. بازیکنان زیادی می‌خواهند وارد تیم ما شوند حتی اگر قرار باشد دستمزد کمتری دریافت کنند. ژاوی شایسته تلاش ما برای ساختن یک تیم قوی است. وقتی بازیکنی می‌خواهد به بارسلونا بیاید، حتماً می‌آید، اسم بارسلونا در مذاکرات، کمک زیادی به جذب بازیکنان می‌کند.»

رئیس بارسلونا در مورد ثبت قراردادها هم خاطر نشان کرد: «امیدوارم خیلی زود قانون فیرپلی مالی ۱/۱ به اجرا گذاشته شود تا بتوانیم قراردادها را ثبت کنیم. ما از قبل می‌دانستیم که لالیگا گاهی اوقات تفسیرهای متفاوتی دارد. به هر حال اگر مشکلی پیش بیاید مثل همیشه حلش می‌کنیم. احساس می‌کنم کارمان را خوب انجام می‌دهیم، به لطف دانش ژاوی، تیم بزرگی داریم. پیامی که ما به جهان ارسال می‌کنیم بسیار واضح است:

"ما بیدار هستیم، ما برگشته‌ایم و برای همه چیز رقابت خواهیم کرد." من ترجیح می‌دادم دارایی‌هایمان را نفروشم اما در وضعیت نامناسبی قرار داشتیم و اکنون بهتر شده‌ایم. اما فروش دارایی‌ها شکل قانونی، باشگاه را به خطر نمی‌اندازد.»

کد خبر 591847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.