پلیس پایتخت در آماده باش کامل است/ مردم در سیل غافلگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به وقوع سیل در امامزاده داوود (ع) گفت: پلیس با تمامی کارکنان و امکانات در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در یک برنامه خبری اظهار کرد: از شب گذشته طی فراخوانی که به عوامل کلانتری‌ها و ستادهای برون شهری دادیم تمامی عوامل با امکانات کامل در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و در جریان سیل امامزاده داود (ع) خدمات ویژه ای از سوی پلیس انجام شد.

وی با بیان اینکه هشدارهایی از ساعات‌ها قبل به اطلاع مردم رسیده بود، افزود: به نظر می‌رسد که مردم به این هشدارها کم توجه بودند و با توجه به فصل تابستان وقوع بارش باران همراه با سیل برای مردم غیر منتظره بود و به نوعی مردم در این حادثه غافلگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عوامل پلیس همچنان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و پلیس در همه شرایط تأمین کننده نظم و امنیت مردم هست.

موقوفه‌ای از شهروندان خواست پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه‌ها، دره‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 591803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.