نصب پرچم ۶۶ مترمربعی در ورودی شهر زرند

شهردار زرند از آمادگی شهرداری برای استقبال از محرم خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین پرچم مشکی با مساحت ۶۶ مترمربع در ورودی شهر نصب می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری زرند برای استقبال از ماه محرم، اظهار کرد: هم‌زمان با نزدیک شدن به ماه سوگواری سید و سالار شهیدان، فعالیت‌های شهرداری زرند در زمینه فضاسازی، سیاه‌پوشی و تبلیغات محیطی آغاز شده است.

وی از اجرای طرح سیاه‌پوش شدن شهر با همکاری هیئت‌های عزاداری خبر داد و افزود: در راستای گرامیداشت این ماه و سیاه پوش شدن شهر بیش از ۵۰۰ عدد انواع پرچم‌های کتیبه‌ای و عرضی مزین به نام اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل‌العباس از سوی اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری خریداری و در بلوارها، خیابان‌ها و معابر اصلی شهر نصب خواهد شد.

شهردار زرند، افتخار مجموعه شهرداری را خدمت به عزاداران حسینی دانست و خاطرنشان کرد: سیاه‌پوش کردن معابر اصلی سطح شهر، اهتزاز پرچم‌های مشکی در برخی معابر و میادین، طراحی و نصب بنرهایی با مضمون عاشورا، نصب بزرگ‌ترین پرچم مشکی با مساحت ۶۶ متر مربع در ورودی شهر، نصب پارچه‌های کتیبه‌ای محرم و غیره از جمله اقدامات شهرداری زرند است که در استقبال از ماه محرم به انجام خواهد رسید.

ضیاءالدینی گفت: تمام تلاش خود را در مجموعه مدیریت شهری به کار خواهیم گرفت تا ارائه خدمات در این ماه با کیفیت بالاتری انجام گرفته و رضایت خاطر جامعه شهروندی را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 591800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.