بررسی عملکرد هواشناسی و دستگاه‌های مختلف در رابطه با حوادث اخیر

مدیر کل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور از بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف در رابطه با شبکه هشدار و اطلاع رسانی پیرامون حوادث اخیر خبرداد.

به گزارش ایمنا سعید بابازاده در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص ورود سازمان بازرسی به موضوع حوادث و سیل‌های اخیر، اظهار کرد: سازمان بازرسی طبق قانون نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را بر عهده دارد و هر کجا ترک فعلی صورت بگیرد، ورود می‌کنیم.

وی در خصوص بررسی عملکرد سازمان هواشناسی افزود: پس از مأموریت ریاست سازمان بازرسی جلسات متعددی در رابطه با ترک فعل دستگاه‌های مختلف گذاشتیم.

مدیر کل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بررسی عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با شبکه هشدار و اطلاع رسانی پیرامون حوادث تصریح کرد: نتایج اقدامات دستگاه‌ها را سه روز پیش خواستیم و برخی دستگاه‌ها خود اظهاری کردند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌ها ظرف ۴۸ ساعت قرار بود گزارشات خود را اعلام کنند.

بابازاده با اشاره به قانون هوای پاک، اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با هوای پاک پرونده‌ای تشکیل داده بود و نتایج به مراجع قضائی ارسال شده است.

وی افزود: در رابطه با هشدار در رابطه با حوادث در رابطه با ترک فعل تخلفات احتمالی را بررسی می‌کنیم.

این مقام قضائی ادامه داد: در این رابطه برخورد قانونی می‌کنیم و ظرف یک ماه نتیجه نهایی را در رابطه با عملکرد دستگاه‌ها چه هواشناسی و چه وزارت راه اعلام می‌کنیم.

منبع: مهر

کد خبر 591799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.