رئیسی: حفظ حرمت خون شهدا و ادامه راه آنان وظیفه همه مسئولان است

رئیس جمهور خانواده شهدا را نماد ایثار و ازخودگذشتگی در کشور خواند و گفت: شهدای ایران اسلامی، به مثابه پرچم برافراشته حق در طول تاریخ می‌درخشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، سیدابراهیم رئیسی امروز _پنجشنبه ششم مردادماه_ در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای استان همدان با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: همیشه حضور در کنار خانواده شهدا را از توفیقات و سعادت زندگی خودم می‌دانم.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین زندگی و ویژگی‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان کشور، افزود: شهدا نماد حق‌طلبی، تدین، تعهد و عشق به میهن بودند، دستگاه فرهنگی و رسانه‌ای کشور باید بیش از گذشته به معرفی این الگوها در کشور اهتمام داشته باشد.

رئیس جمهور همه دست اندرکاران امروز کشور را علاقه مند به حفظ خون شهدا دانست و گفت: خانواده شهدا یادگاران گرانقدر آن ایثارگران و مجاهدان بزرگ هستند و نقش مهمی را در تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در کشور بر عهده دارند.

رئیسی مفهوم شهادت را مظهر ایستادگی و نماد حق‌طلبی در کشور خواند و گفت: دشمنان دوست ندارند این پرچم برافراشته بماند اما قطعاً در این راه ناکام خواهند ماند.

کد خبر 591791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.