۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
انتقام‌جویی کثیف از مرد جوان

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ یوسف شاکری اظهار کرد: درپی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی کرده و موجب برهم‌زدن آرامش روانی و هتک حیثیت او و خانواده‌اش شده است، بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا شهرستان جاجرم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بررسی اظهارات شاکی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم که ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، پس از روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و انگیزه این عمل مجرمانه را اختلاف با شاکی و انتقام از وی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات و انتقام‌جویی نیست و پلیس نیز با مرتکبان جرایم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد کرد. شهروندان در صورت مواجهه با موارد این‌چنینی، موارد را با شماره ۰۹۶۳۸۰ به همکاران ما در مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کد خبر 591789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.