ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: اجساد پنج تن از جانباختگان سیلاب منطقه امامزاده داوود (ع) برای تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مهدی فروزش با اشاره به ارجاع پیکر جانباختگان سیلاب شب گذشته امامزاده داوود (ع) به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: چهار مورد از این پیکرها مربوط به سیل منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران و یک نفر دیگر از بخش رودهن بوده است.

وی افزود: باتوجه‌به حادثه سیل امامزاده داوود (ع)، تیم مدیریت بحران پزشکی قانونی متشکل از مدیرکل، معاونین، متخصصین، کارشناس پزشکی قانونی و ژنتیک از ساعات ابتدایی صبح امروز در محل حادثه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک تشکیل شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تاکنون پیکر چهار تن از جانباختگان حادثه شب گذشته سیل منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران و یک نفر از بخش رودهن برای تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضائی تحویل بستگان درجه اول خواهند شد.

وی از شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه‌ها، دره‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند.

کد خبر 591786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.