کشتی نوجوانان جهان/ آزادکاران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه‌کشی پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان در ایتالیا برگزار شد.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۷ تا ۹ مرداد در رم پایتخت کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

وزن ۴۵ کیلوگرم امیرمحمد نوازی دور اول با نماینده ایتالیا مبارزه می‌کند و در صورت برتری با حریف ترکمنستانی روبرو می‌شود. در این وزن ۱۴ نفر وزن‌کشی کردند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با عابدیکالیف از قزاقستان روبرو می‌شود. در این وزن ۱۴ نفر وزن‌کشی کردند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمدرضا اسدی در دور اول استراحت و در دور دوم با مولداوی روبرو می‌شود. در این وزن هم ۱۸ کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرمهدی نجاتی‌زاده در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با برنده کشتی ازبکستان با لهستان کشتی می‌گیرد. در این وزن هم ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابراهیم الهی دور اول با نیوزلند مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده ازبکستان و ترکیه روبرو می‌شود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی ممیوند در دور نخست با نماینده جمهوری آذربایجان روبرو می‌شود. در این وزن هم ۲۷ نفر وزن‌کشی کردند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفیعی از ایران در دور نخست با حریفی از لهستان روبرو خواهد شد. وی در صورت پیروزی در دور بعد حریف او ناریندر از هند خواهد بود. در این وزن ۲۵ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا سلیمانیان در دور نخست با کشتی‌گیر آمریکا روبرو می‌شود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان علیزاده در دور اول با کانازاوا از ژاپن کشتی می‌گیرد و در صورت برتری مقابل حریفش در دور بعد با برنده گرجستان و جمهوری آذربایجان روبرو می‌شود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمدرضا لطفی دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور بعد با برنده ژاپن و قزاقستان مسابقه می‌دهد. در این وزن هم ۱۷ نفر وزن کشی کردند.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها مسابقات اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم روزهای ۷ و ۸ مرداد و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم روزهای هشتم و نهم مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
کد خبر 591777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.