فروشگاه‌های آنلاین کمتر از ۴ درصد از بازار خرده‌فروشی را در اختیار دارند

مدیر روابط عمومی دیجی کالا با بیان اینکه مهمترین رقیب دیجی کالا بازار آفلاین است، گفت: تمام فروشگاه‌های آنلاین کمتر از چهار درصد بازار خرده فروشی را در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسن موسوی امروز_ پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱_ در رویداد روابط عمومی اصفهان، اظهار کرد: موتور محرک رشد، رقابت است. دیجی کالا همواره رقیب‌هایی داشته که یکی از آن‌ها اسنپ است که در حوزه‌های مختلف با آن رقابت داریم.

وی افزود: دیجی کالا و دیگر فروشگاه‌های آنلاین با همه اتفاقاتی که در این چند سال اخیر در حوزه فروش آنلاین رخ داده کمتر از چهار درصد کل بازار خرده فروشی را در اختیار دارند.

مدیر روابط عمومی دیجی کالا با بیان اینکه خود دیجی کالا، فروشنده نیست گفت: درحال‌حاضر ۲۵۰ هزار فروشنده از برندهای کوچک و بزرگ کالای خودشان را در دیجی کالا عرضه می‌کنند.

موسوی تاکید کرد: در فروشگاه دیجی کالا بیش از هشت میلیون تنوع کالایی وجود دارد و مانند بازاری است که ممکن است یک کالای مشابه ارزان‌تر یا گران‌تر به فروش برسد و این به انتخاب خریدار بستگی دارد.

وی گفت: بزرگترین شکایت فروشنده‌ها از دیجی کالا فروش زیر قیمت است و می‌گویند چرا دیجی کالا اجازه فروش قیمتی کمتر از بازار را داده است؟ در صورتی که با ایجاد رقابتی که در زمین رقابت بازار رخ می‌دهد در نهایت با ارائه محصول با قیمتی کمتر به نفع مصرف کننده خواهد بود.

کد خبر 591764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.