تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن در انتظار تخصیص اعتبار است

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام بیمارستان نیمه‌کاره ۱۵۰ تختخوابی رزن نیازمند اعتبار است، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های شهرستان رزن اعتبار نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن لطفی امروز- پنجشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۱- در جلسه شورای اداری شهرستان رزن که با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد؛ اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد زحمات بی‌دریغ مجموعه کادر بهداشت و درمان بودیم و خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان رشد مطلوبی داشته‌ایم.

وی گفت: از سال ۱۳۹۸ احداث بیمارستان نیمه‌کاره ۱۵۰ تختخوابی رزن آغاز شده و امیدواریم این بیمارستان با عنایت ویژه رئیس جمهور در سال آینده افتتاح شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلام افزود: کریدور شمال استان همدان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هشت کیلومتر این پروژه باقی مانده است که اگر اعتباری در نظر گرفته شود سال آینده به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین دو کیلومتر از کنارگذر شهر از قسمت منتهی به خروجی شهر رزن با مشکل تملک روبه‌رو است که در صورت تخصیص اعتبار انجام خواهد شد.

لطفی ادامه داد: باید برای پیشبرد اهداف و پروژه‌های شهرداری‌های شهرستان اعتبار در نظر گرفته شود تا شهرداران بتوانند پروژه‌های عمرانی را به نحو احسن به پایان برسانند.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان شهرستان رزن خبر داد و گفت: مرکز درمانی این شهرستان، بسیاری از پزشکان متخصص و همچنین امکانات لازم و کافی برای درمان بیماران را ندارد که امیدواریم تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل عمده ما منطقه سَردرود است؛ این منطقه امکانات کافی را ندارد؛ احداث یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای این شهرستان در نظر گرفته و مصوب شده اما احداث این مرکز درمانی منوط به مجوز کمیسیون ماده ۲۳ است.

لطفی تصریح کرد: تکمیل مجموعه ورزشی شهرستان رزن و دمق از دیگر درخواست‌های ما است؛ احداث مجتمع ورزشی بانوان (استخر) نزدیک ۱۵ سال که آغاز شده اما تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر منصوری؛ امام‌جمعه رزن اظهار کرد: شهرستان رزن، شهر عرفا، مفاخر، علما، مشاهیر، مجتهدان، سرداران شهید، شهر شهید مفتح آخوند ملاعلی حسینی، همچنین مرجع عالی قدر آیت الله نوری همدانی است.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور بسیار ارزشمند و نشان دهنده مردمی بودن دولت سیزدهم است؛ گفت: رئیس جمهور و وزیران با مردم دیدار می‌کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات را می‌بینند و سعی در حل آن‌ها دارند.

امام جمعه رزن تصریح کرد: تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن یکی از مطالبات به حق مردم است، ضرورت تکمیل این بیمارستان به دلیل مراجعات مردم شهرهای آوج، فامنین و درگزین برای دریافت خدمات درمانی به شهرستان رزن اهمیت دارد.

منصوری ادامه داد: به دلیل تردد خودروهای سنگین در داخل شهر، تکمیل کنارگذر شهرستان رزن یکی دیگر از مطالبات مردم است، همچنین تکمیل جاده رزن به دمق دغدغه مردم شهر سادات دمق است.

وی بیان اینکه با برطرف شدن مسائل و مشکلات فرهنگی، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حل خواهد شد، گفت: باید نگاه ویژه به برنامه‌ها و مراکز فرهنگی داشته باشیم تا بتوانیم آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

کد خبر 591761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.