بارسلونا و طی کردن مسیر درست نقل و انتقالات!

خاویر تباس رئیس لالیگا اسپانیا می‌گوید که بارسلونا برای ثبت قرار بازیکنان جدیدش، راه درستی را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از روبرت لواندوفسکی گرفته تا رافینیا، بارسلونا تابستان چشم نوازی پشت سر گذاشته است، چرا که هزینه‌های زیادی برای تقویت خود انجام داده است، با توجه به نگرانی‌های که از بابت مشکلات مالی باشگاه وجود دارد، ولخرجی شگفت‌انگیزی داشته است.

همچنین قوانین سختگیرانه لالیگا در مورد ثبت اسامی بازیکنان باعث نگرانی می‌شود و بسیاری را متعجب می‌کند که خریدهای جدید از جمله آندریاس کریستینسن، فرانک کسیه و سایرین چگونه می‌توانند برای بارسا در فصل جدید بازی کنند.

با این حال، خاویر تباس، رئیس لیگ، می‌گوید به او اطمینان داده شده است که بارسا نگرانی‌های مالی و مشکلات ثبت اسامی بازیکنان خود را برطرف می‌کند تا بازیکنان جدید خود را در اختیار داشته باشد، هرچند نمی‌توان فهمید که آیا این قبل از بازی افتتاحیه آنها در لیگ مقابل رایو وایکانو در ۱۳ آگوست خواهد بود یا خیر.

تباس در مورد تجارت بارسلونا چه گفته است؟

تباس به اسپورت گفت: آنها می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند. شما باید از باشگاه بارسلونا بپرسید. می‌توانم بگویم آنها قوانین را به خوبی می‌دانند و به خوبی می‌دانند که باید چه کار کنند. آنها هنوز باید این کار را انجام دهند، اما هنوز مدتی باقی است.»

تباس هنگامی که برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه بارسا می‌تواند این همه خرید جدید گران‌قیمت را در حین رعایت محدودیت‌های حقوقی سخت‌گیرانه لالیگا ثبت کند، تحت فشار قرار گرفت، گفت که فروش خلاقانه حقوق پخش آنها، در این امر نقش داشته است.

آنها ۱۰ درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به قیمت ۲۰۷ میلیون یورو فروخته‌اند. سپس آنها این سهم را به ۲۵ درصد افزایش دادند که فکر می‌کنم حدود ۳۵۰ میلیون یورو بیشتر به آنها می‌دهد."

این می‌تواند حتی ۵۰۰ میلیون یورو باشد و من فکر می‌کنم آنها اهرم دیگری دارند که حدود ۲۰۰ میلیون یورو است.

آنها توانسته‌اند دارایی‌ها را بفروشند، کاری که باید انجام می‌دادند، تا حقوق‌ها را کاهش دهند، این چیزی است که به آنها اجازه می‌دهد قراردادهای جدید امضا کنند.»

بارسلونا در تابستان امسال با چه کسانی قرارداد امضا کرده است؟

بزرگترین خریدها رافینیا از لیدز با حدود ۵۸ میلیون یورو و لواندوفسکی از بایرن با مبلغ ۴۵ میلیون یورو بوده‌اند. کریستینسن و کسیه نیز به ترتیب از چلسی و میلان به صورت مجانی وارد تیم شده‌اند.

انتظار نمی‌رود هزینه‌های بارسا در همین نقطه متوقف شود، زیرا قرارداد بستن با ژول کُنده، مدافع سویا نیز قریب الوقوع است و سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی نیز نامش برای رفتن به نیوکمپ مطرح شده است.

کد خبر 591739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.