ارتباط با تمام مخاطبان در دستور کار مدیریت حمل‌ونقل بار اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به نقش حمل بار در مدیریت شهر و افزایش امکانات هوشمندی شهر، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری، برنامه‌ای برای ارتباط با تمام مخاطبان هدف خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز -پنجشنبه ششم مردادماه- در بازدید از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با توجه به نقش حمل بار در مدیریت شهر، در آینده می‌تواند نقش مؤثری در کنترل ترافیک و عوارض ناشی از اینگونه حمل‌ونقل داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به هوشمندی سامانه‌ها و دیجیتال شدن لجستیک حمل‌ونقل شهری، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار می‌تواند در این زمینه فعالیت کند و وسایل نقلیه مختلف از پیک‌های موتوری تا کامیون‌ها را به این صورت مدیریت کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون سازمان حمل‌ونقل بار اقداماتی همچون پایدارسازی این سازمان، تعامل با رانندگان و تصویب قوانین را عملیاتی کرده است اما با توجه به افزایش امکانات هوشمندسازی شهر همچون مرکز کنترل ترافیک و همکاری با پلیس، برنامه‌ای برای ارتباط با تمام مخاطبان هدف خود دارد.

کد خبر 591738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.