عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم مردادماه

در این بسته خبری از پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری چم گلک تا اختصاص ۷۱۳ تن قیر رایگان به شهر دوگنبدان و پرداخت ۴۰ میلیارد ریال عوارض به شهرداری گنبدکاووس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری چم گلک

میثم اصغرپور، شهردار چم گلک از پرداخت بخشی از حقوق معوق کارگران خدماتی این شهرداری خبر داد و گفت: با تلاش و حمایت اعضای شورای اسلامی این شهر، ۲ حقوق از معوقات پارسال کارگران پرداخت شد.

۷۱۳ تن قیر رایگان به شهر دو گنبدان اختصاص یافت

رضا قشقایی، شهردار دو گنبدان گفت: ۷۱۳ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر به این شهر در سال جاری اختصاص یافته است

شهروندان گنبدی امسال ۴۰ میلیارد ریال عوارض به شهرداری پرداخت کردند

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: شهروندان این شهر امسال ۴۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد از بدهی عوارض نوسازی سنوات گذشته را به شهرداری را پرداخت کردند.

عملیات عمرانی مجتمع بزرگ تجاری سلطان العلما باز

احمد متالهی، شهردار اردکان گفت: عملیات عمرانی مجتمع بزرگ تجاری سلطان العلما باز به جریان افتاد.

غرق شدن یک کودک ۱۲ ساله در شهر طبل جزیره قشم

سید مسلم هاشمی، شهردار طبل از غرق شدن یک کودک ۱۲ ساله در سد خاکی شهر طبل پس از بارندگی روزهای اخیر خبر داد.

جانمایی بیش از ۵ هزار کیسه شن در قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش یینی اداره کل هواشناسی استان و احتمال بروز سیلاب بیش از پنج هزار کیسه شن در سطح شهر جانمایی شده است.

استقبال زرند از محرم

علی ضیاءالدینی، شهردار زرندبا اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری زرند برای ورود و استقبال از ماه محرم، گفت: همزمان با نزدیک شدن به ماه سوگواری سید و سالار شهیدان، فعالیت‌های شهرداری زرند در زمینه فضاسازی، سیاه‌پوشی و تبلیغات محیطی آغاز شده است.

رشد ۶۷ درصدی آسفالت معابر شهر رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در شش ماه اخیر میزان آسفالت معابر شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

کد خبر 591710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.