مراسم تجلیل از حافظان ایمنی و امنیت در چهارباغ برگزار می‌شود

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: به پیشنهاد کسبه و بازاریان چهارباغ، به‌زودی مراسم تجلیل از حافظان ایمنی و امنیت در چهارباغ برگزار خواهد شد.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ کسبه در خیابان چهارباغ در رسته‌های مختلف پوشاک، اغذیه‌فروشی و کتاب‌فروشی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از اوایل انقلاب، بازاریان و کسبه به عنوان نیروهای مورد وثوق نظام نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه داشته‌اند و به همین جهت تعامل و ارتباط با کسبه در اولویت و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از حافظان ایمنی و امنیت چهارباغ با همکاری کسبه و بازاریان، فرماندهی نیروی انتظامی و شهرداری در گذر چهارباغ در آینده نزدیک، گفت: هر کجا کسبه و بازاریان به عنوان حامیان معنوی و اجتماعی و مشاور در کنار مسئولان قرار گرفتند، اتفاقات خوشایندی در جامعه رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از پنج جلسه با کسبه چهارباغ در حوزه‌های مختلف برگزار و منجر به تدوین اسنادی در این حوزه شد که یکی از آنها سند راهبری در حوزه کالبدی چهارباغ است.

سمیعی گفت: بیش از ۹۰ مصاحبه با کسبه چهارباغ انجام شده است، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری دیدارهای متعددی با بازاریان و کسبه چهارباغ داشتند که منجر به تعامل دوسویه شده است.

کد خبر 591704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.