خوانش کتاب «سقای آب و ادب» با صدای مخاطبان رادیو

مرحله چهارم چالش گویندگی در رادیو صبا با تولید کتاب صوتی «سقای آب و ادب» با صدای مخاطبان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، چهارمین مرحله گویندگی و اجرا در شبکه رادیویی صبا در ساختمان شهدای صداوسیما با حضور ۳۰ نفر از برگزیدگان مرحله قبل برگزار شد.

در این مرحله قرار شد برنامه «القصه» با همکاری برگزیدگان تهیه و تولید شود.

رضا عزتی تهیه کننده «القصه» گفت: شرکت کنندگان چالش گویندگی در این مرحله کتاب «سقای آب و ادب» نوشته سید مهدی شجاعی را برای مخاطبان رادیو صبا می‌خوانند به این صورت که هر یک از این شرکت کنندگان بخش مشخص شده از این کتاب را می‌خوانند و بعد از تهیه و تنظیم این خوانش در قالب برنامه «القصه» هر شب در ایام محرم تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

عزتی درباره برگزاری آزمون و چالش‌های گویندگی گفت: برگزاری این چنین چالش‌ها و مسابقات می‌تواند فرصتی برای علاقه‌مندان به اجرا و گویندگی و حتی سازمان صداوسیما برای کشف استعدادهای ناشناخته باشد، استعدادهایی که به دنبال فرصتی برای بروز هستند.

یکی از برگزیدگان که از کاشان برای حضور در این چالش آمده بود درباره این رقابت گفت: امیدوارم این مسابقات و چالش‌ها ادامه دار باشد تا علاقه‌مندان راهی برای محک خود داشته باشند.

وی افزود: کسانی که مراحل اولیه این چالش را طی کرده‌اند و موفق شده‌اند به این مرحله برسند بهتر بود بعد از طی یک دوره آموزشی با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و کار آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.

عزتی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از پخش کتاب صوتی «سقای آب و ادب» گویندگی و اجرای این شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برگزیدگان برای خوانش کتاب بعدی به مناسبت ایام اربعین فراخوانده می‌شود.

کد خبر 591686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.