شهرداری فضای کافی در اختیار مجموعه‌های خلاق دفتر تبلیغات اسلامی قرار دهد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید از تقاطع نوآوری نمایشگاه روایت تبلیغ، گفت: وظیفه شهرداری است که فضای کافی در اختیار این مجموعه‌ها قرار دهد تا بتوانند به صورت دائمی آثار و اقدامات خود را برای مردم به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _پنجشنبه ششم مردادماه_ در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت تبلیغ» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی در این نمایشگاه توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام شده است؛ تا زمانی که افراد برای تماشای این‌گونه نمایشگاه‌ها وقت کافی نگذارند به عمق کاری که در این حوزه انجام گرفته پی نمی‌برند.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه بیشتر آثار این اقدامات و نتایج آن را در اصلاح سبک زندگی و ارتقای فرهنگ دینی مردم مشاهده کنیم و این زحمات به وسیله دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه فرهنگی شهرداری برای مردم بازگو شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید از تقاطع نوآوری در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری است که فضای کافی در اختیار این مجموعه‌ها قرار دهد تا بتوانند به صورت دائمی آثار و اقدامات خود را در اختیار مردم قرار دهند، همچنین وعده‌هایی داده شده که مجموعه فرهنگی شهرداری این اقدام را انجام دهد.

کد خبر 591677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.