آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان/بارش باران در محور اردستان-نائین!

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از ساعت ۱۲:۴۵ امروز ششم مردادماه، محورهای اردستان-نائین و ظفرقند-زفره شاهد بارش پراکنده باران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۲:۴۵ امروز ششم مردادماه، محورهای اردستان-نائین و ظفرقند-زفره شاهد بارش پراکنده باران است. همچنین از ساعت ۱۳:۲۰ در محور داران- تیران بارش پراکنده باران گزارش شد.

از ساعت ۱۳:۵۰ در محورهای کوهپایه -ظفرقند و آزادراه کنارگذرشرق بارش پراکنده باران گزارش شده و از ساعت ۱۴:۲۰ در محورهای خوانسار - دامنه، خوانسار- بویین و میاندشت، نائین - خور بارش باران گزارش شده است. ساعت ۱۴:۵۰ نیز در محور اصفهان - شاهین شهر (بزرگراه آزادگان) وزش باد شدید به گرد و خاک محلی و کاهش میدان دید گزارش شده است.

ساعت ۱۶:۱۵ در محورهای اردستان -بادرود، انارک - چوپانان، زرین‌شهر - شهرکرد، گلپایگان - خمین، گلپایگان - خوانسار، کاشان - قم، اصفهان - کاشان و کلیه محورهای چادگان بارش باران و در محورهای کاشان - برزک، کاشان - آران و بیدگل و کاشان - مشهد اردهال وزش باد شدید همراه گرد و خاک به همراه کاهش میدان دید اتفاق افتاده است.

همچنین از ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته پنجم مردادماه، محورهای نایین-انارک و خور-طبس شاهد پدیده جوی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی و کاهش میدان دید بود. از ساعت ۲۰:۳۰ نیز شب گذشته نیز در محورهای گلپایگان-موته و گلپایگان-دهق، باران به صورت پراکنده گزارش شد.

گفتنی است کل مجموعه راهداری از مرکز مدیریت راه‌ها در ستاد، ادارات ستادی مرتبط در معاونت راهداری و شهرستان‌های درگیر در آماده‌باش کامل هستند، حتی شهرستان‌های همسایه این مناطق نیز آماده‌باش هستند؛ ناوگان امدادی راهداری و سایر سازمان‌ها هشدار گرفته‌اند و قطعاً در ۲۴ ساعت آینده فعال هستند.

سامانه گویای ۱۴۱ (مرکز مدیریت راهداری استان) به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم و پیگیری وقایع اتفاقی در استان است.

کد خبر 591675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.