آماده‌باش زنجان برای وقوع احتمالی سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: براساس نظر هواشناسی، قرار است بارش‌هایی در سطح استان از عصر امروز ششم مردادماه تا یکشنبه رخ دهد.

به گزارش ایمنا، صفی‌الله کرامتی با بیان اینکه بارش‌های رگباری تابستانی بیش از ۲۰ یا ۳۰ میلی‌متری سبب جاری شدن سیل می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه دخالت انسان در طبیعت سبب بروز حوادث ناگواری می‌شود.

وی افزود: یکی از دخالت‌های انسان در طبیعت، همین ساخت‌وسازها در حریم و بستر رودخانه و توجه نداشتن به مسیل‌ها است که سبب خسارت می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان ادامه داد: براساس نظر هواشناسی قرار است بارش‌هایی در سطح استان از عصر امروز ششم مردادماه تا یکشنبه رخ دهد، در همین راستا به فرمانداران استان و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی دستور آماده‌باش صادر شده است.

کرامتی گفت: از فرمانداران و مدیران درخواست شده است با توجه به نامه اعلام آماده‌باش و اخطاریه سطح نارنجی شماره ۲۲ هواشناسی استان، دستور لازم را به اعضای ستاد به ویژه عوامل امدادی برای حضور در محل مأموریت و اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از حوادث احتمالی معمول و تمام حوادث را در دقایق اولیه صادر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 591635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.