عاشورا و مهدویت ۲ اصل اساسی در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی

فرمانده انتظامی نطنز گفت: عاشورا و مهدویت، دو اصل مهم و اساسی در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی کریمی در جمع اعضای هیئت‌های مذهبی و مسئولان شهرستان در بخش بادرود در همایش بزرگ عاشوراییان از عموم مردم و هیئت‌های مذهبی خواست تا از محرم که بهار امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، جهت اصلاح امور جامعه استفاده کنند.

وی افزود: امروز عاشورا و مهدویت، دو اصل مهم و اساسی در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند؛ چراکه دشمن می‌داند تا زمانی که مردم ما به این موضوعات اعتقاد و باور قلبی دارند هیچ قدرتی قادر نیست خللی در اراده آن‌ها به وجود آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از خدمات ویژه پلیس نطنز به هیئت‌های مذهبی در حوزه انتظامی و ترافیکی خبر داد و گفت: علاوه بر همیاران محرم، تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز آماده خدمت‌رسانی در این ایام هستند و هر زمانی که به حضور و خدمات پلیس نیاز باشد هیئت‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره تلفن کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که در اختیار آن‌ها است تماس بگیرند و مشکل خود را با مأموران پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تردد دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها نباید باعث مسدود شدن خیابان‌ها و چهارراه‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم شود، اظهار کرد: از مسئولان هیئت‌های مذهبی می‌خواهم که در هنگام و قبل از آوردن دسته‌جات به خیابان‌ها و احداث ایستگاه‌های صلواتی و توزیع نذورت بین مردم هماهنگی و همکاری لازم را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: به هیئت‌های عزاداری توصیه می‌کنیم هنگام شب در ابتدا و انتهای دسته‌جات عزاداری از علائم هشداردهنده استفاده کنند تا خودروهای عبوری با دسته‌جات برخورد نکنند.

کد خبر 591612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.