توجه به خانواده‌محوری در اولویت قرار گیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انجام اقدامات فرهنگی، نیاز است به موضوع خانواده‌محوری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نادعلی امروز _پنجشنبه ششم مردادماه_ در بازدید از قسمت‌های مختلف پردیس بانوان منطقه ۱۵ شهرداری تهران، اظهار کرد: توجه به پروژه‌های ویژه بانوان یکی از مواردی است که مدیریت شهری تهران در دوره ششم پیگیری می‌کند؛ یکی از مکان‌های تفریحی در شهر تهران پردیس بانوان منطقه ۱۵ است و یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر تهران محسوب می‌شود که در زمینه ارائه خدمات به بانوان شهر تهران فعالیت دارد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۵ تهران در زمینه حفظ تأسیسات این بوستان، فعالیت خوبی داشته و این مجموعه ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات به بانوان شهر تهران است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به همراه شهردار منطقه ۱۵ از مجموعه فرهنگی «کوشک امیرسلیمانی» که ظرفیت فرهنگی خوبی دارد بازدید کردیم، گفت: در این مجموعه تاریخی فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود و کودکان و نوجوانان در حال آموزش دیدن هستند، این اقدام نتایج تأثیرگذاری را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: منطقه ۱۵ می‌تواند در زمینه خانواده‌محوری نمونه باشد؛ یکی از رویکردهای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه به مسئله خانواده‌محوری است که شهرداری منطقه ۱۵ در این زمینه پیشرو بوده است.

کد خبر 591585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.