آغاز عملیات لایروبی جوی‌های سطح شهر زرند

شهردار زرند از آغاز عملیات لایروبی عمقی جوی‌های سطح شهر به منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز عملیات لایروبی عمقی جوی‌های سطح شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: عملیات لایروبی عمقی جوی‌های سطح شهر در حداقل ۴۵ روز کاری به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی، همچنین در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و غیره عملیات پاکسازی انهار و لایروبی جوی‌ها وکانال‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع عملیات لایروبی عمقی جوی‌های خیابان شاهد و ابوذر توسط نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اجرا شده است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه بازگشایی مسیر انتقال آب و جمع‌آوری پل‌های غیر استاندارد خیابان مدرس غربی به انجام رسید، اضافه کرد: در راستای انتقال آب به فضای سبز انتهای خیابان مدرس، عملیات بازگشایی مسیر انتقال آب و حذف پل‌های غیر استاندارد روز چهارشنبه پنجم مردادماه به انجام رسید.

وی تصریح کرد: وجود پل‌های غیراستاندارد در شهر زرند باعث شده در بسیاری از معابر کار انتقال آب به فضای پایین دست خیابان انجام نشود و درختان خشکیده شوند.

شهردار زرند کوچک بودن قطرلوله‌های سیمانی استفاده شده، شکستن و تخریب بعضی پل‌ها، پر کردن جوی‌ها و ساخت مسیر رفت و آمد و غیره مهمترین مشکلات شهرداری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم تا قبل از فصل زمستان تمام پل‌های غیر استاندارد شهر حذف و بهسازی شود.

کد خبر 591530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.