در تولید محتوا به‌دنبال جذب حداکثری باشید

خبرنگار واحد مرکزی خبر و روایتگر اخبار برون مرزی و جبهه مقاومت گفت: فرصت‌ها و تهدیدها را بشناسید تا بتوانید در کل جهان تأثیرگذار شوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن شمشادی در نخستین همایش فعالین فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: جوان امروزی باید با بینش بهتر فرصت‌ها و تهدیدها را بشناسد تا بتواند بر کل جهان تأثیر گذار شود.

وی افزود: امروز جوانان باید با آموزش فضای مجازی برای جنگ نرم مسلح شوند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر و روایتگر اخبار برون مرزی و جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: فعال مجازی باید برای تولید محتوا آموزش کافی را دیده قوانین تولید محتوا در فضای مجازی را بخواند و در مرکز تولیدات خود با خبر، عکس، فیلم، پادکست، انیمیشن، مستند و فیلم تأثیر گذار کشور و جهان شود.

شمشادی تاکید کرد: جوانان ایرانی و انقلابی نباید با سیگنال‌های منفی متزلزل شوند. ۴۱ سال برای حاج قاسم سیگنال منفی مخابره شد، اما او توجه نکرد. شما هم سعی کنید با آموزش‌های خوب سرباز قوی رسانه باشید.


مجید اسماعیلی، کارشناس هنر و رسانه نیز در این همایش اظهار کرد: باید آموزش شنیده شدن برای جوانان بیاموزیم زیرا دشمن در این حوزه خود را قوی کرده و ذهن جوان ما را رهبری می‌کند.

وی اضافه کرد: اخیراً تکنولوژی فضای مجازی آنچنان پیشرفت کرده که صدها برابر از سلاح‌های اتمی است مکانیزم و ساز و کار متقاعد کردن آدم‌ها پیچیده‌ترین اتفاق عصر حاضر است.

کارشناس هنر و رسانه تاکید کرد: دشمن فرمول متقاعد کردن اذهان را آموخته است در حالی که ما هنوز آن را بلد نیستیم. باید فرمول دوست داشتن را که همان خوش‌رویی و خوش سخنی است فرا بگیریم

وی ادامه داد: فعالان مجازی باید الفبای دوست داشتن را با جمع‌آوری حرف‌های دلنشین و به کمک آدمی دوست داشتنی به خورد جوانان و کودکان بدهند.

داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید تصریح کرد: چنانچه بخواهیم مانند یک مدیر قوی وارد فضای مجازی شویم و رهبری اذهان را در دست بگیریم باید خوشرو، خوش برخورد و خوش سخن باشیم تا بتوانیم سخنانمان را به مردم بقبولانیم.

وی گفت: امر به معروف کاری تدریجی و طولانی است که باید با مهر صورت بگیرد. باید همه را دوست بداریم و برخوردی مهربان کنیم.

کارشناس هنر و رسانه افزود: در فضای مجازی معضلات را آنگونه که می‌بینید پیگیری نکنید، بلکه نقطه مقابل آن را پیگیری کنید، به طور مثال برای حجاب روی غدیر کار کنید زیرا قوی‌ترین پیام غیر مستقیم و پنهان است.

به گزارش ایمنا، نخستین همایش فعالین مجازی شهرستان آران و بیدگل با حضور با حضور میهمانان ویژه مجید اسماعیلی کارشناس هنر و رسانه، (داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید) و حسن شمشادی (خبرنگار واحد مرکزی خبر و روایتگر اخبار برون مرزی و جبهه مقاومت) با موضوعات فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، رسانه و روایت سازی در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 591519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.