اشتغالزایی؛ نتیجه هوشمندسازی روشنایی شهری در ممفیس

مدیران ممفیس در ایالات متحده آمریکا در نظر دارند به هوشمندسای بیشتر سیستم‌های روشنایی در سراسر شهر بپردازند و از این طریق، هزینه‌های شهری ناشی از مصرف انرژی را به حداقل برسانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌زودی ۷۷ هزار از لامپ‌های سدیمی فشار بالای سیستم‌های روشنایی شهری با چراغ‌های ال‌ای‌دی جایگزین خواهد شد که همین امر، مصرف انرژی و هزینه‌های ناشی از آن را به طور قابل‌توجهی کاهش خواهد داد. علاوه بر این، اقدام جدید به افزایش امنیت و کاهش نیاز به نظارت بر سیستم‌های روشنایی کمک زیادی خواهد کرد که همین امر به کاهش نیاز به رفت‌وآمد و در نتیجه به حداقل رسیدن هزینه‌های حمل‌ونقل منجر خواهد شد، ضمن این‌که کاهش ۲۶ هزار متریک تن انتشار گازهای آلاینده را طی تنها یک سال در پی خواهد داشت.

اشتغالزایی؛ نتیجه هوشمندسازی روشنایی شهری در ممفیس

مدیران ممفیس امیدوار هستند که لامپ‌های ال‌ای‌دی با افزایش نور معابر به افزایش حس امنیت در میان شهروندان کمک کند و از طریق کاهش مصرف انرژی به ذخیره ۳۷ میلیون کیلووات انرژی در هر سال منجر شود. این افراد مدعی شده‌اند که هزینه ذخیره شده ناشی از این کاهش انرژی را برای گسترش هر چه بیشتر سیستم‌های روشنایی و سایر اقدامات هوشمندسازی در سراسر ممفیس مورد استفاده قرار خواهند داد و در نتیجه، کیفیت زندگی شهروندان را بهبود خواهند بخشید.

جالب است بدانید که از شهروندان ممفیس برای پیاده‌سازی پروژه روشنایی شهری بهره گرفته خواهد شد که در نتیجه آن، نرخ بیکاری در شهر به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. مدیران امیدوار هستند که با گسترش پروژه‌های هوشمندسازی شهری، فرصت اشتغال دائم را برای افرادی به وجود آورند که در ارتقا سیستم‌های روشنایی شهری مشارکت می‌کنند.

پروژه جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف با چراغ‌های سدیمی قدیمی در ممفیس از پاییز ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و تکمیل آن حدود یک سال زمان نیاز خواهد داشت.

اشتغالزایی؛ نتیجه هوشمندسازی روشنایی شهری در ممفیس

کد خبر 591504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.