آزار سیاه پسر ۱۳ ساله در شهرری/۹ کودک در آمار آزارگر جنوب تهران

پلیس شهرستان ری جوان متجاوز به عنف نوجوان ۱۳ ساله که عامل ایجاد رعب و وحشت در منطقه بود را در طرح رعد بازداشت کرد.

به گزارش ایمنا، یکی از اخباری که فرماندهی انتظامی شهرستان ری روز چهارشنبه در قالب چهاردهمین طرح رعد در کلانتری کهریزک به رسانه‌ها اعلام کرد، دستگیری جوانی بود که با شکایت یکی از اهالی شهرستان ری به جرم تجاوز به پسر ۱۳ ساله خود، تحت تعقیب بود.

چهاردهمین طرح رعد پلیس در کلانتری کهریزک امروز با حضور نماینده رسانه‌های جمعی و مسئولان شهرستان ری و بخش کهریزک برگزار شد و سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: اگر خانواده‌ای نسبت به وقوع چنین جرمی شکایتی دارند، بدون هیچ واهمه و نگرانی شکایت خود را ثبت کنند و متوجه باشند که پلیس در هر شرایط حامی آنها است.

وی با تاکید بر پیگیری برای کشف چنین جرایمی که امنیت و احساس آرامش مردم را نشانه می‌رود، افزود: در مواجهه با چنین مجرمانی در صورت تأیید جرم پس از تحقیقات پلیسی، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از فرد متجاوز علت جرم را جویا شد و وی اظهار کرد که این اتفاق تنها یک بار رخ داد و من در آن لحظه به دلیل شرب خمر در حالت عادی نبودم.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به ادعای خانواده شاکی نسبت به وجود شاکیان بسیار از این جوان، پاسخ داد: برای یک مورد در حالت عادی نبودی، برای ۹ مدعی دیگر نیز حالت عادی نداشتی؟

جوان بازداشت شده با بیان اینکه این ادعاها دروغ است، از جرم خود ابراز پشیمانی کرد.

منبع: رکنا

کد خبر 591485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.