پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه با اجرای نیوجرسی‌های دو طرف جاده و لایه دوم آسفالت، پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون این پروژه ۸۲ درصد پیشرفت داشته است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اجرای پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان و اتصال بلوار فرزانگان به بزرگراه شهید اردستانی از طریق بلوارهای تابان و آسمان و تردد خودروهای سنگین، جداسازی مسیر خروجی بزرگراه معلم به سمت این بلوار ضروری بود که در این راستا پروژه‌ای در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان واقع شده است و بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان هزینه دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان ۲۳۸۷۱ نفر ساعت کار انجام شده است، ادامه داد: طول این پروژه دو کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است و از جمله مشخصات آن می‌توان به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن خاک‌ریزی، ۲۵ هزار تن خاک و بالاست، ۳۵۰۰ تن بالاست، ۴۹۰۰ تن بیس، ۱۰ هزار تن ساب‌بیس، ۷۶۰۰ تن بتن و ۵۸۰۰ تن آسفالت اشاره کرد.

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

وی با اشاره به تأثیرات احداث پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان، خاطرنشان کرد: کاهش تردد در پل شریعتی و ورود به اصفهان از سمت بزرگراه معلم و کاهش نقطه خطرساز توسط هدایت وسایل نقلیه سنگین از مسیر در حال احداث، از جمله این موارد است.

کشاورزراد در خصوص اقدامات انجام‌شده در یک‌ماهه گذشته، اضافه کرد: در این مدت تعریض و اجرای کالورت پروژه، اجرای لایه بیس و ساب‌بیس در کیلومتر صفر تا ۸۵۰ پروژه، اجرای روکش لایه اول آسفالت کل مسیر، اجرای نیوجرسی‌های دو طرف جاده از کیلومتر ۱۲۰۰ تا کیلومتر ۱۷۰۰ انجام شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای کامل نیوجرسی‌های دو طرف جاده و لایه دوم آسفالت، پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان تکمیل می‌شود، افزود: در حال حاضر این پروژه ۸۲ درصد پیشرفت دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اضافه کرد: با توجه به محل قرارگیری پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در ورودی شمالی شهر اصفهان، دسترسی به رینگ چهارم از طریق بلوار فرزانگان و خیابان‌های تابان و آسمان، تأثیر قابل توجهی در جریان ترافیکی نقطه‌ای و شهری و اثرگذاری هدفمند در کاهش سوانح دارد که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

کد خبر 591481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.