ورود به تفرجگاه‌های شهرستان بویین‌ومیاندشت ممنوع شد

فرماندار بویین‌ومیاندشت گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، ورود گردشگران به تفرجگاه‌ها، مناطق کوهستانی، حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان بویین‌ومیاندشت ممنوع است.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان اصفهان، استفاده از تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان از امروز چهارشنبه پنجم مردادماه تا روز شنبه هشتم مرداد به دلیل پیش‌بینی وقوع بارندگی‌های سیل خیر تعطیل و ورود به این مناطق ممنوع است.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، ورود گردشگران به تفرجگاه‌ها، مناطق کوهستانی، حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان بویین‌ومیاندشت ممنوع است.

فرماندار بویین‌ومیاندشت خاطرنشان کرد: گردشگران و شهروندان به ویژه دامداران و کشاورزان و عشایر عبوری تقاضا می‌شود از رودخانه‌های دائمی و فصلی فاصله بگیرند و محل نگهداری و چراهای دام خود را به نقاط امن منتقل کنند.

معصومی تصریح کرد: مراتب به بخشداران، شهرداران و دهیاران آماده‌باش اعلام شده است تا ضمن اطلاع‌رسانی از ورود گردشگران و دامداران به مناطقی که در معرض خطر است از جمله حاشیه رودخانه‌های فصلی و دائمی جلوگیری کنند و دستگاه‌های امداد رسانی نیز آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی استان اصفهان، فعالیت سامانه بارشی تابستانه و بارش‌های رگباری از روز چهارشنبه پنجم مردادماه در استان آغاز می‌شود و روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی «مونسونی» خواهیم بود. ماهیت این بارش‌ها در مقطع کوتاهی بسیار ناگهانی و فراوان است و بستر رودخانه‌های فصلی و روستاهای کنار رودخانه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 591468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.