۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
ژولس کانده به بارسلونا پیوست

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، انتقال مدافع فرانسوی سویا به بارسا انجام شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ژولس کانده بالاخره به بارسلونا پیوست و باشگاه سویا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات با بارسا موفقیت آمیز بوده تا فصل آینده شاهد حضور مدافع فرانسوی در کاتالونیا باشیم.

مذاکرات میان بارسلونا و سویا برای انتقال کانده از دوشنبه هفته گذشته آغاز شد. متئو آله مانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، موفق شد در طی یک هفته سران باشگاه سویا را متقاعد به انتقال کند تا چلسی که تلاش زیادی برای جذب کانده انجام داده بود، شکست بخورد و این بازیکن بارسا را انتخاب کند.

دو تیم برای رقم انتقال، روی عدد ۵۰ میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. آنچه مانع رسیدن به چراغ سبز شده، پاداش‌های متغیر ۱۰ میلیون یورویی است. در هر صورت این موضوع جزئی است و نمی‌تواند مانع از نهایی شدن انتقال شود. بارسا نسبت به فرایند انتقال کاملاً خوشبین است و دیگر می‌توانیم بگوییم که این مدافع در فصل آینده لباس آبی‌اناری به تن خواهد کرد.

هنوز برخی از مسائل اداری وجود دارد که باید برطرف شود، اما اعلام شده است که همه چیز برای انتقال کانده مورد توافق است. ارقام این انتقال بسیار شبیه به ارقام ارائه شده توسط چلسی است. تیم لیگ برتری به این بازیکن علاقه مند شد و پیشنهاد رسمی داد. با این حال، سویا پاسخ قاطعی به این باشگاه نداد و دست آخر لندنی‌ها بی‌خیال انتقال شدند.

کانده در میان بازیکنان مورد علاقه ژاوی هرناندز برای تقویت خط دفاعی تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ بود. اولویت باشگاه کاتالان تقویت خط دفاعی پس از تشکیل خط حمله‌ای تماشایی بود.

کد خبر 591467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.