۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مسی و بارسا، رویای صادقه ۲۰۲۳؟

داستان ستاره آرژانتینی پی اس جی با کاتالونیا هنوز به طور کامل نوشته نشده و شاید این دو خط فعلاً موازی، همدیگر را دوباره قطع کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، از زمانی که لیونل مسی در تابستان گذشته در اوج مشکلات مالی مجبور به ترک بارسلونا شد، هواداران کاتالان‌ها آرزوی بازگشت او به نیوکمپ را داشته‌اند.

اگرچه ژاوی هرناندز هرگونه گمانه زنی را مبنی بر ارتباط بارسلونا با پاری سن ژرمن برای جذب مسی رد کرده است و خوان لاپورتا نیز مشابه این کار را انجام داده، اما اکنون این باور وجود دارد که مسیر آنها ممکن است در یک سال آینده دوباره به هم برسد.

با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو این روزها تیتر اول اخبار را به خود اختصاص داده و جدایی‌اش از منچستر بسیار جدی شده است، به نظر می‌رسد که داستان بازیکن آرژانتینی پی اس جی با کاتالونیا نیز هنوز به طور کامل نوشته نشده و شاید این دو خط فعلاً موازی، همدیگر را دوباره قطع کنند.

در بارسلونا تصور می‌شود که احتمال پیوستن دوباره مسی به این تیم وجود دارد و پرونده این فوق ستاره آرژانتینی به طور کامل بسته نشده است. البته روابط باشگاه بارسلونا با مسی آن طور که باید خوب نیست و خروج او در سال ۲۰۲۱ به بهترین شکل ممکن مدیریت نشد تا باعث شود کمی تنش میان دو طرف برطرف گردد.

با این حال شکی نیست که بارسلونا و هواداران این تیم آماده بازگشت بهترین بازیکن تاریخ خود هستند و با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان ۲۰۲۳ در پارک دو پرنس به پایان می‌رسد، وی بازیکن آزاد خواهد بود و بارسا فرصت این را دارد تا به ستاره خود ادای دی نکند.

از سوی دیگر باید وضعیت لیونل مسی را نیز بررسی کرد چرا که مشخص نیست آیا این بازیکن تمایلی برای بازگشت به بارسلونا دارد یا خیر. او مستقیماً در این رابطه صحبتی انجام نداده و شاید در آینده نیز با ایده بازگشت مخالفت کند. در حال حاضر با اطمینان می‌توان گفت که پرونده بازگشت مسی حتی اگر قرار باشد اتفاق بیافتد، به سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد، جایی که بارسایی ها می‌توانند رؤیای صادقه خود را محقق شده ببینند.

کد خبر 591451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.