ضرورت تشکیل سازمان نظام رسانه‌ در کشور

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت فعالان حوزه رسانه از سازمان یا نظامی که پیگر حقوق آنها باشد، گفت: تذکری در این رابطه به وزیر ارشاد تدوین و از سوی نمایندگان امضا شده است که در خصوص طراحی سازمان یا نظامی برای فعالان رسانه چاره اندیشی و اقدام کند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد درباره ساماندهی وضعیت فعالان حوزه رسانه‌ها اظهار کرد: صنف‌های مختلفی در کشور وجود دارند از جمله مهندسان و پزشکان که از سازمان و نظامی برای پیگیری و استیفای حقوق خود برخوردار هستند، اما فعالان حوزه رسانه و خبرنگاران از چنین نعمتی محروم مانده‌اند.

وی از رایزنی با اعضای خانه مطبوعات برای طرح این مطالبه خبر داد و افزود: به محض اینکه متوجه وجود چنین خلائی شدیم تصمیم گرفتیم تذکری را برای وزیر ارشاد در دستور کار قرار دهیم که در خصوص طراحی سازمان یا نظامی برای فعالان رسانه چاره اندیشی و اقدام کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای این تذکر از سوی بسیاری از نمایندگان مجلس گفت: این تذکر در فرصت مناسب خوانده و به وزارتخانه مربوطه انتقال داده خواهد شد.

کد خبر 591388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.