ایجاد سرای نوآوری فناوری اطلاعات و هوشمندسازی شهری در اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در قالب تفاهمنامه‌ای که بین شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منعقد شده است، سرای نوآوری فناوری اطلاعات و هوشمندسازی شهری در اصفهان ایجاد خواهد شد.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تفاهمنامه‌ای بین دانشگاه آزاد استان و شهرداری اصفهان با حضور رئیس دانشگاه آزاد کشور منعقد شد که موضوع آن حرکت به سمت صنعت، جامعه و شهر است به نحوی که بتواند مسائل شهری را رفع کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل شهر که فرصت‌های خوبی برای کسب و کار، ارائه خدمات، عدالت‌محوری، شفافیت و ارتقای رضایت‌مندی شهروندان ایجاد می‌کند؛ هوشمندسازی شهری است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این تفاهمنامه تاکید شد که با همکاری طرفین، سرای نوآوری فناوری اطلاعات و هوشمندسازی شهری ایجاد شود که یکی از تبعات آن مدیریت مهاجرت طبقه خلاق شهر است.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه‌ها که در آن تحصیل کرده و تاکنون فرصت شغلی برای آن‌ها وجود نداشته است، می‌توانند در این مرکز فعال شوند، همچنین خدمات و فعالیت‌هایی که اکنون به صورت سنتی توسط شهرداری ارائه می‌شود در این فرایند هوشمندسازی می‌شود.

کد خبر 591337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.