انتقال املاک فردیس؛ مهم‌ترین بخش انتزاع از کرج

سرپرست شهرداری فردیس گفت: موضوع انتقال املاک شهر، یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در حوزه انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست بررسی انتزاع فردیس از کرج که روز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ با حضور استاندار البرز و مسئولان مربوطه در فرمانداری فردیس برگزار شد، بر لزوم انتقال اسناد املاک شهرداری فردیس به عنوان مهم‌ترین بخش در موضوع انتزاع فردیس از کرج تاکید کرد.

وی افزود: اسناد باید در اسرع وقت به نام فردیس منتقل شود. این اسناد هنوز به نام شهرداری کرج است، گاهی معوض‌های شهرداری کرج بعد از سال ۹۶ و مستقل شدن شورا و شهرداری فردیس، از املاک فردیس و اراضی ۱۱۰ این شهر انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف اموال فردیس در اولویت است، خاطرنشان کرد: فردیس با کمبود ماشین‌آلات مواجه و عمر مفید آن‌ها معمولاً ۱۰ سال است؛ درحالی‌که پنج سال از عمر ماشین‌آلات و دعوای میان دو شهر گذشته و نتیجه‌ای برای فردیس حاصل نشده، بنابراین مهمترین موضوع املاک فردیس است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه درحال‌حاضر ۱۲ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل‌ونقل عمومی فردیس خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: قرار بر این بود سال گذشته، شهرداری کرج ۱۵ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری فردیس بدهد که محقق نشد. امسال نیز خرید ۱۵ دستگاه دیگر در بودجه شهرداری در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق می‌تواند حمل‌ونقل عمومی شهر را متحول کند.

وی تأمین نیروی انسانی در شهرداری فردیس را از دیگر موضوعات انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج برشمرد و تصریح کرد: پیش از سال ۹۶ شهرداری کرج با برگزاری آزمون استخدامی، نسبت به جذب نیرو در مجموعه شهرداری اقدام کرد. در شهرداری فردیس فقر نیروی انسانی متخصص داریم، اما افرادی که برای شهرداری فردیس جذب شدند، اکنون در شهرداری کرج مشغول به کار هستند و حاضر نیستند به فردیس بیایند.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: اخیراً مقرر شده ذی‌حساب اموال فردیس و کرج تا پیش از سال ۹۶ احصا شود تا قدرالسهم مناطق ۳ و ۱۰ شهرداری کرج که اکنون در حوزه شهرداری فردیس است، از اموال شهرداری مشخص شود.

به گزارش ایمنا، فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز است. شهر فردیس از شمال با کرج از جنوب با ملارد از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین دشت همسایه است.

کد خبر 591314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.