آغاز عملیات احداث بزرگ‌ترین خانه سالمندان کمالشهر

شهردار کمالشهر گفت: شهرداری در راستای تکریم سالمندان، عملیات احداث بزرگ‌ترین خانه سالمندان شهر را آغاز کرده است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با رئیس اداره اوقاف شهرستان کرج، از آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی اسکان و ارائه خدمات به سالمندان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب، حفظ جایگاه کرامت سالمندان و رفاه آنان انجام می‌شود.

وی مساحت زمین خانه سالمندان در دست احداث را ۱۶ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: زمین اهدایی در بلوار پیام واقع شده و توسط خیران اهدا شده است، قرار است یک خانه سالمندان مجهز که بزرگ‌ترین نوع خود در استان محسوب می‌شود، احداث شود.

شهردار کمالشهر با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی دارد تا اقدامات لازم را جهت تسهیل روند اخذ مجوزهای لازم انجام دهد، خاطرنشان کرد: شهرداری کمالشهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و سالمندان دغدغه دارد و در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بهمنی با اشاره به کندی روند پیشرفت پروژه بیمارستان در این شهر، تاکید کرد: با عنایت به سرانه استاندارد بهداشت و درمان در شهر پرجمعیت و مهاجرپذیر کمال‌شهر تسریع در رفع موانع پیشرفت و همکاری مسئولان ذی‌ربط در این خصوص، بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: مدیریت شهری کمالشهر در راستای تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه بیمارستان این شهر به تعهدات خود عمل می‌کند.

به گزارش ایمنا، کمالشهر شهری کوچک در استان البرز است و در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. این شهر متشکل از چندین منطقه شهری شامل کمال‌آباد (کمالشهر مرکزی)، شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کد خبر 591307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.