جدیدترین امکانات آتش‌نشانی اصفهان به نمایش عموم گذاشته شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، جدیدترین و به‌روزترین امکانات آتش‌نشانی به نمایش عموم گذاشته شد.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه جامع مدیریت شهری، گوشه‌ای از آخرین دستاوردها و امکانات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به همت شهرداری اصفهان برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های خصوصی نیز دستاوردهای به‌روز را در حوزه خدمات ایمنی و شهری به نمایش عموم گذاشته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری را فرصت و ظرفیت خوبی برای شهرداری دانست و گفت: بخش کوچکی از امکانات، ادوات و تجهیزات امدادی به نمایش عموم گذاشته می‌شود که می‌تواند مورد استفاده مردم، سازمان‌های امدادی و آتش‌نشانی قرار بگیرد و قطعاً آتش‌نشانی بهره کافی را از نمایشگاه خواهد برد.

وی با دعوت از مردم برای بازدید از غرفه آتش‌نشانی در یازدهمین نمایشگاه خدمات ایمنی، گفت: در زمان بحران که مردم به امدادگران آتش‌نشانی نیاز دارند، با بهترین و جدیدترین امکانات در خدمت شهروندان خواهیم بودیم و موجب دلگرمی آن‌ها در مواقع بحرانی هستیم.

آتشپاد مطلبی، فلسفه وجودی آتش‌نشانی را نجات جان و مال انسان‌ها و دفاع از مردم بی‌دفاع هنگام وقوع حوادث و حریق‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با تمام امکانات و وجود از مردم دفاع خواهیم کرد و با به‌روز نگهداشتن سازمان آتش‌نشانی و رسیدن به استانداردها روز دنیا، امدادرسانی به مردم را انجام خواهیم داد؛ در این راستا با کمک و همراهی مجموعه مدیریت شهری از امدادرسانی کوتاهی نخواهیم کرد و به اهداف پیش‌رو خواهیم رسید.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان به بازدید از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

کد خبر 591297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.