جلوگیری از تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۲۳۳ ساختمان در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری از تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۲۳۳ ساختمان جلوگیری شده است، گفت: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۰ هزار و ۷۷۶ تذکر ارائه شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در چهار ماه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۰ هزار و ۷۷۶ تذکر و ۲۸۳۷ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۹۷۴۴ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۲۲۷۸ اخطاریه صادر و ۷۴۵ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۲۹۱ اخطاریه صادر و ۷۹ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۴۲۴ دست‌فروش و ۱۹۶ نفر متکدی جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه در مدت چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۵۴ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۵۶۰ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۲۳۳ ساختمان، تبدیل وضعیت ۴۵۳ ساختمان و فعالیت ۵۰۴۸ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر از مصالح و نخاله، اظهار کرد: در این راستا ۵۳۱۵ مورد اخطاریه صادر و ۵۱۸ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در چهار ماه ابتدایی امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۱۱ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۲۰۰ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در چهار ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۶۶۶ رأی اجرا شده است.

کد خبر 591274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.