هنوز زمان حضور در سوپرلیگ هندبال نرسیده/ اعتبار والیبال اصفهان را برمی‌گردانیم!

«در فوتسال مانند تمام سال‌ها نگاه‌ ما به سکوی قهرمانی است؛ با هدف موفقیت در ایران و آسیا به سوپرلیگ والیبال می‌رویم و هندبال‌ خود را با ساختاری قدرتمند به لیگ‌برتر خواهیم رساند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به‌عنوان یکی از نماینده‌های موفق استان اصفهان، در فصل ورزشی پیش‌رو در رشته‌های فوتسال به‌عنوان مدعی قهرمانی و والیبال به‌عنوان قهرمان لیگ دسته‌اول، در لیگ‌برتر کشور حاضر می‌شود و همراه با تیم هندبال نیز در لیگ دسته‌اول شرکت می‌کند.

در همین رابطه، با «علیرضا جنتی» مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به گفت‌وگو پرداختیم تا شرایط تیم‌های فوتسال، والیبال و هندبال این باشگاه، همچنین برنامه‌های مدنظر گیتی‌پسند در رشته‌های ورزشی برای کمک به ورزش استان اصفهان را بررسی کنیم. این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا از تیم والیبال گیتی‌پسند بگویید؛ پس از قهرمانی در لیگ دسته اول، از هفته جاری آماده حضور در سوپرلیگ می‌شوید

تیمی برای حضور در لیگ‌برتر بسته‌ایم که به هیچ عنوان زنگ تفریح رقیبان نباشد. به قرار گرفتن در مرحله پلی‌آف نیز فکر می‌کنیم و در تلاش هستیم تا با ملاک قرار دادن همدلی و اخلاق جلو برویم.

تنها نماینده استان هستیم و امیدوارم بتوانیم یک تیم در خور استان اصفهان روانه سوپرلیگ ایران کنیم. اصفهان سابقه‌ای طولانی در والیبال دارد و می‌خواهیم دوباره ارزشمندی و توانایی‌های والیبال استان را به ایران نشان بدهیم.

برنامه و دیدگاهتان برای حضور در سوپرلیگ والیبال به چه ترتیبی است؟

طبق مشورت‌هایی که در هیئت‌مدیره انجام شد، برنامه‌ریزی چهارساله ترتیب داده‌ایم تا بتوانیم در آن زمان برای قهرمانی در لیگ‌برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا تلاش کنیم.

درخصوص تیم فوتسال صحبت کنید؛ برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می‌کنید؟

سیزدهمین سال است که برای قهرمانی در لیگ‌برتر فوتسال کشور برنامه‌ریزی شده است و تیم را با هدف قرارگرفتن روی سکوی نخست بسته‌ایم.

هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال گیتی‌پسند متحمل شکست دور از انتظار شد؛ برداشت شما از جو حاکم در مسیر پیش‌رو چیست؟

شکست‌ها طبیعی است، در بازی هفته‌دوم مقابل صنایع هرمزگان به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی و سفر زودهنگام مشکلاتی برای تیم ایجاد شد و روی بازیکنان تأثیر منفی گذاشت. ضمن اینکه سالن بندرعباس مورد حمایت برای تجهیز کامل قرار نگرفته است و سیستم‌های خنک‌کننده سالن تیم صنایع دچار مشکل بود.

شکست زودهنگام تیم فوتسالمان را به فال‌نیک می‌گیریم، امیدوارم بازیکنانمان از شکست خود، تجربه کسب کنند تا در هفته‌های آینده بهترین نمایش را مقابل حریفان ارائه دهند. در فصل جدید، شاکله اصلی تیم در بین بازیکنان و کادر فنی را حفظ کردیم؛ همچنین چند ورودی و خروجی داشتیم.

دورنگری شما و هیئت‌مدیره برای موفقیت در رشته‌های ورزشی چگونه است؟

می‌خواهیم روند روبه‌رشد را در تمام رشته‌هایمان ارائه دهیم؛ تغییر مداوم و هرساله سرمربی و کادر فنی تیم‌ها درست نیست. روش درست تیم‌ها، حفظ ساختار و تمرکز روی برطرف‌کردن نقاط ضعف است. قطعاً این روش را در تیم‌های فوتسال، والیبال و هندبال اجرایی می‌کنیم.

آیا در فصل جدید، شاهد حضور تیم هندبال گیتی‌پسند در سطح نخست لیگ ایران خواهیم بود؟

امسال قطعاً در رشته هندبال تیم‌داری خواهیم کرد. شخصاً علاقه‌مند نیستم که امسال در لیگ‌برتر هندبال حضور پیدا کنیم؛ حس می‌کنم اگر یک‌سال دیگر در لیگ دسته‌اول بازی کنیم ساختار و شاکله اصلی تیم تقویت می‌شود تا بتوانیم از سال آینده با یک تیم مقتدر در لیگ‌برتر هندبال حاضر شویم.

البته همچنان قرار گرفتن تیممان در لیگ دسته‌اول یا لیگ‌برتر هندبال به تصمیم اعضای هیئت‌مدیره بستگی دارد. در هر لیگی بازی کنیم تلاش‌مان این خواهد بود که بودجه خوبی از هیئت‌مدیره برای تیم هندبال دریافت کنیم و به راه خود ادامه بدهیم.

برای اضافه‌کردن سایر رشته‌ها در باشگاه و فعالیت به‌طورحرفه‌ای برنامه‌ای دارید؟

گیتی‌پسند بحران سختی را در سال‌های اخیر طی کرده و اکنون در سال‌های شکوفایی به‌سر می‌بریم. علاقه‌مند به استفاده از جوانان بااستعداد در تیم‌های ورزشی گیتی‌پسند هستیم. با مطرح‌کردن پیشنهادات به هیئت‌مدیره در صدد اضافه‌کردن سایر رشته‌ها در مجموعه‌مان هستیم.

باشگاه گیتی‌پسند روی آکادمی نیز سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است؛ این راه ادامه خواهد داشت؟

علاوه‌بر رشته‌های فوتسال، والیبال و هندبال، روی تیم‌های پایه نیز سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. یکی از محسنات گیتی‌پسند در اختیار داشتن تیم‌های پایه از رده نونهالان تا بزرگسالان است؛ چراکه آنان آینده‌سازان باشگاه گیتی‌پسند هستند، همان‌طورکه هم‌اکنون در تمام ایران حدود ۱۵ مدرسه فوتبال در استان‌های مختلف داریم که زیرنظر باشگاه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 591227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.