سپاهان یک - استانبول‌اسپور یک/ تساوی طلایی‌پوشان در دومین مصاف تدارکاتی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه، مقابل استانبول‌اسپور ترکیه به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه روند آماده‌سازی طلایی‌پوشان نصف‌جهان برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه، در ورزشگاه اختصاصی استانبول‌اسپور به‌مصاف این تیم رفت.

سپاهان در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، رامین رضائیان، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به میدان رفت.

در دقیقه سیزدهم این دیدار امیرخان گولتکین بازیکن تیم استانبول‌اسپور توپ را وارد دروازه سپاهان کرد و نیمه‌نخست این بازی با حساب یک بر صفر به پ‌سود میزبان خاتمه یافت.

در طول نیمه‌دوم این دیدار با صلاحدید خوزه مورایس سرمربی سپاهان، دیگر بازیکنان این تیم وارد زمین شدند تا در این دیدار تدارکاتی فرصت بازی به همه بازیکنان داده شود.

در نیمه دوم این دیدار سید محمدرضا حسینی گل تساوی را وارد دروازه استانبول اسپور کرد تا این دیدار تدارکاتی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

به گزارش ایمنا، سپاهان در نخستین بازی تدارکاتی‌اش در مقابل داریکاسپور ترکیه با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیده بود.

کد خبر 591218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.