برخورد تیر به مردی که در حیاط خانه درحال قدم زدن بود!

فرمانده انتظامی کوهدشت از مجروحیت یک نفر بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی امانی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجروح شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های انجام شده توسط مأموران، مشخص شد، حد فاصل ۱۵۰ متری منزل شخص مجروح مراسم عروسی بوده و احدی از مهمانان حین شادی با سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و به صورت سهوی یک نفر از شهروندان که در حال قدم زدن در حیاط منزل خود بوده را مجروح می‌کند و وی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه حال فرد مجروح مساعد است، ادامه داد: مأموران این شهرستان با اقدامات پلیسی عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر کردند و یک قبضه سلاح برنو از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسوم غلط است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار می‌شود، خاطرنشان کرد: همه باید با فرهنگ‌سازی درست این‌گونه رسومات غلط در جامعه را ریشه‌کن کنیم تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم. شهروندان هرگونه خرید و فروش سلاح و مهمات و سایر جرایم را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کد خبر 591202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    این رسم تیراندازی را برشکن کنین