۱۰ فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند چهار نفره سارقان منزل در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت در مرخصی از زندان اعتراف کردند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده سرقت از یک منزل مسکونی در مرکز تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد سارقان پس از تخریب درب ورودی خانه اقدام به سرقت یک دستگاه تلویزیون، تلفن همراه، پول نقد و طلا کرده و از سوی دیگر بررسی‌های میدانی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد که متهمان هنگام سرقت یک قبض پارکینگ داخل خانه مورد نظر جا گذاشته‌اند.

وی افزود: همین کافی بود تا کارآگاهان وارد عمل شوند و با رصد اطلاعاتی مخفیگاه دو نفر از سارقان را شناسایی کنند. کارآگاهان پس از مراجعه به خانه سارقان متوجه شدند آنها به جرم سرقت راهی زندان شدند و چند روز قبل مرخصی گرفته و اقدام به سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خانه در سطح شهر تهران با همدستی دو مرد جوان دیگر اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، این باند چهار نفره به ۱۰ خانه در منطقه‌های خانی آباد، یافت آباد و بزرگراه نواب دستبرد زده‌اند. با دستور قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

منبع: فارس

کد خبر 591199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.