نمایشگر هوشمند جدید شیائومی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی نمایشگر هوشمند خانگی خود به نام Smart Home Display 6 را برای بازار چین رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگر هوشمند جدید شیائومی Smart Home Display 6 از پنل ۶ اینچی بهره می‌برد؛ این محصول طراحی یکپارچه‌ای دارد و بلندگوی آن در بدنه جلویی تعبیه شده است. دکمه‌ای نیز در لبه کناری این محصول قرار گرفته شده است که با استفاده از آن می‌توان میکروفون را خاموش و دستیار صوتی XiaoAl را نیز غیرفعال کرد.

محصول ذکر شده دارای دوربین جلوی دو مگاپیکسلی است که می‌توان از آن برای نظارت از راه دور و برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد. برای حفظ حریم خصوصی می‌توان نوار لغزنده کنار دوربین Smart Home Display 6 شیائومی را روی آن قرار داد. در پشت دستگاه نیز پایه‌ای قابل تنظیم تعبیه شده است تا بتوان آن را روی هر سطحی قرار داد.

نمایشگر هوشمند جدید شیائومی Smart Home Display 6 از سیستم MIUI Home پشتیبانی می‌کند که شامل قابلیت‌هایی مانند حالت کودکان می‌شود. همچنین، می‌توان از این محصول به عنوان مرکز کنترل خانه هوشمند بهره گرفت. محصول ذکر شده می‌تواند به Smart Home Display 6 متصل شود تا از آن طریق بتوان دستگاه‌های هوشمند خانگی را به صورت جداگانه کنترل کرد. در حال حاضر، پیش فروش محصول جدید شرکت شیائومی با قیمت تقریباً ۵۲ دلار آغاز شده است.

کد خبر 591185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.