کلاه‌برداری ادمین سایت شرط‌بندی با حساب‌های اجاره‌ای شهروندان

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ادمین سایت شرط‌بندی مسابقات فوتبال که با این شگرد از شهروندان کلاه‌برداری می‌کرد خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشاهده شده برخی از سودجویان با تبلیغ سایت‌های جعلی قمار و شرط‌بندی به کلاه‌برداری از شهروندان اقدام می‌کنند که با توجه به مستندات موجود در خصوص یکی از این سایت‌ها و افراد فعال و مرتبط در خصوص تبلیغ و عضوگیری، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی کارشناسان موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند، همچنین با توجه به مستندات پرونده افراد دیگری نیز مورد شناسایی قرار گرفتند که حساب‌های بانکی خود را در اختیار این سایت قرار داده و مبالغی را دریافت می‌کردند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند که در بازجویی‌های انجام‌شده انگیزه خود را از بزه انتسابی کسب درآمد عنوان کرد لذا پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

زندگی افراد فعال سایت‌های شرط‌بندی در مرز فروپاشی

وی در توصیه‌ای به شهروندان تأکید کرد: براساس قانون، شرط‌بندی و قمار جرم بوده و افرادی که در این‌گونه سایت‌ها فعالیت می‌کنند باید پاسخگوی اعمال خود باشند، همچنین بررسی پرونده‌های متعدد شرط‌بندی گویای این واقعیت است که اکثر شاکیان نه‌تنها مال خود را در شرط‌بندی‌ها از دست می‌دهند بلکه زندگی شخصی آن‌ها نیز در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد.

سرهنگ مرتضوی اضافه کرد: به‌تازگی مدیران کانال‌ها و سایت‌های قمار و شرط‌بندی برای اینکه از کلمه شرط‌بندی در تبلیغات خود استفاده نکنند موضوع پیش‌بینی را مطرح کرده و از کاربران می‌خواهند پنل کاربری خود را شارژ و مسابقات مختلف را پیش‌بینی کنند، این درحالی‌که است که سایت‌های مذکور به نحوی طراحی شده‌اند که طعمه را جذب و درنهایت خودشان پیروز پیش‌بینی‌ها باشند.

کد خبر 591162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.