آماده‌باش میناب برای وقوع سیلاب احتمالی

شهردار میناب گفت: مدیریت شهری در راستای مهار بحران احتمالی سیلاب در روزهای‌ پیش‌رو آمادگی دارد.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله سهرابی در حاشیه بازدید از معابر شهری به منظور مواجهه با بحران احتمالی، اظهار کرد: آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرداری و استفاده از همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت بحران احتمالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از پایش مسیل‌های حادثه خیز و اخذ گزارش‌های لحظه‌ای خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی سریع، به‌موقع و در مقیاس گسترده می‌تواند نقش ارزنده‌ای در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی شهروندان داشته باشد.

شهردار میناب با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است، خاطرنشان کرد: با اقدامات دوراندیشانه و تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها از خطرات احتمالی به سلامت عبور کرده و شهر و شهروندان متحمل کمترین آسیب شوند.

سهرابی بر لزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرداری تاکید و اضافه کرد: باید مصوبات این جلسه به صورت کامل اجرایی و اقدامات تمام دستگاه‌ها به منظور بررسی‌های بیشتر مستندسازی شود.

شهردار میناب تصریح کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، درحال‌حاضر وضعیت هشدار به سطح قرمز رسیده و نیاز است در کنار ستاد بحران، مردم نیز آماده باشند و از حضور در حاشیه رودخانه‌های فصلی و شهر میناب و ارتفاعات پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 591132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.